MASALAH BILL ASTRO?
Kebiasaannya astro akan poskan bill kepada setiap pelanggan.Mungkin kerana posmen silap hantar atau pun “tersesat” ketempat lain.
Antara tindakan yang perlu anda lakukan ialah:-
1. Hubungi customer servise astro untuk kemaskini maklumat bill.Pastikan ia alamat yang betul.
2. Anda juga boleh mohon e-bill yang akan dihantar melaui email kepada anda.Ini adalah lebih efektif.
3. Salin No Akaun Astro anda dan buat bayaran kat mana-mana bank atau mana-mana kaunter yang
menerima bayaran melalui e-pay.Tak perlu tunggu bil.
Paling penting bayaran bulanan anda bayar sebelum tarikh bil anda berakhir untuk elakkan pemotongan.Jadi salin no akaun astro anda dan buat bayaran.Tak perlu tunggu bil.
atau gunakan khidmat sms untuk maklumat bill melalui sms:
Langkah - Langkah:
taip
ASTRO BAL IC (masukkan no ic tanpa sengkang)
hantarkan ke
33310
Untuk mendapatkan bill mudah daftarkan alamat email anda melalui email Astro di : wecare@astro.com.my
Anda juga boleh menghubungi talian Hotline dan whatsapp hotline astro di 0395433838
Harap ini membantu anda.
No comments:
Post a Comment